Bara en kvar

Dagarna går snabbt och nu har jag bara en förmiddag kvar att jobba innan jag är ledig två dagar. De här två dagarna har gått väldigt smärtfritt, skönt.
Både igår och idag har jag gjort felet att jag har sovit en stund på eftermiddagen, men det har gått bra att jobba ändå, jag håller på och ställer om mig till morgonmänniska, sakta men säkert.

Efter jobbet idag tog jag ett varmt bad och läste all reklam som kom idag. Fanns inte så mycket skoj, men lite kul att läsa iaf.
Vi var en sväng på Rusta och köpte en vaxduk och sen var vi förbi Willys. Köpte lite mat. Hittade en tomtedräkt till Oliwer för 37,50. Blir bra som pyjamas sen:)

En sommarbild på Oliwer från juli eller augusti.


Oliwer och hans syssling Sanne. Det skiljer 364 dagar mellan dem:)

Nehe, vi tittar på "Ullared". När det är slut ska jag gå till sängs. Blir ju sugen att åka dit och shoppa lite:)

Har ni kommit på vad jag och Darlingen ska göra på fredag? Fick ett förslag på spa, men det är det inte.

Kram och god natt!


Postat av: Lena

Jag vet. Kram

2009-12-14 @ 22:38:54
Postat av: Anna

Ni ska åka bil :) och sen ut och äta kanske? Bada bastu? Bio?

2009-12-15 @ 06:59:14
Postat av: Kristin

Sötnosar!

2009-12-15 @ 13:08:06
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu kom jag på det, ni ska på någon föreställning?

2009-12-15 @ 13:18:15
Postat av: Karin

Ska vi dra dit och shoppa loss =) Är rätt sugen på det sjlv. Kram

2009-12-15 @ 15:52:25
Postat av: HUSnrNIO

Vill också dit och SHOPPA. Kanske blir en tur till våren... Trevlig kväll!

2009-12-15 @ 19:21:19
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0