Trött

Sitter och för över massor med bilder och annat till min externa hårddisk.

Jag har beställt en söt liten dator nu. En Acer aspire one d250. En blå.
Den är betald, så nu väntar jag bara på att den ska levereras:) Blir nog kanon!

Jag kan fortfarande inte lägga in bilder på bloggen. Skumt! När jag trycker på "fyrkanten" så hänger sig hela sidan....:(

Jaja. Oliwer sover. Han tyckte att vi skulle gå upp vid 8. Vilket jag tyckte var ganska tidigt eftersom att jag somnade vid 2,30, men eftersom att Darlingen jobbar förmiddag, så var det bara att kliva upp.
Jag har passat på att plocka lite medans han sover, alla hans bollar som han har slängt ut över hela golvet, och slängt i en tvätt med handdukar och filtar.

Har en kopp kaffe jämte mig. Faan vill ju visa er så många bilder! Massor från våran minisemester på Öland och massa bilder från igår.
Melody Club rockade! Åh vad bra de är!!!
Har ju sett dem typ 15 ggr nu. Älskar dem! Jag blir så himla glad av deras musik. Världens bästa!
Jag säga att jag behövde verkligen det i mitt liv just nu!


Jag kom på en sak, nu när jag har fyllt 26, så är jag ju inne på mitt 27e år. Oj vad gammal jag blev helt plötsligt;)

Nehe, passa på att vika lite tvätt innan Oliwer vaknar.

Vad har ni för er idag?? Kramar!

Postat av: tezza

det ska nog snart funka med bilderna.

härligt att du hade en bra kväll !

2009-08-22 @ 13:37:31
Postat av: Jessi

Lustigt att du inte kan lägga upp några bilder, hade vart kul och se!! Ne gammal är man efter 30. =P

2009-08-22 @ 14:26:22
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha! Ja nu blev du gammal helt plötsligt. Jag kommer ihåg när du fyllde 18 och jag bara var en liten plutt som inte kunde följa med på krogen :)

2009-08-22 @ 14:30:17
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är mycket smartare att skaffa en photobucket och ha bilderna där, det går att ladda upp flera bilder på samma gång då istället för ett i taget

2009-08-22 @ 14:38:23
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

Kul med en ny dator! Jag är sugen på en ny jag med, trots att min är ganska ny iaf!



Du jag kom på att ja ska till tandläkaren vid 1 på måndag... så vi kanske kan ta fika på stan vid 11 på tisdag istället???



kramis

2009-08-22 @ 16:20:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina

SKumt att det inte funkar med bilder för dig!! Vad kul med ny dator - vill jag också ha! kram

2009-08-22 @ 19:39:32
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0