Tråkig dag

Idag har varit en ganska tråkig dag. Jag är trött. Trött trött trött.
Det är jobbigt att jobba 30 timmar på en helg om man inte är van. Idag är jag ledig, sen ska jag jobba tre dagar till i rad. Men det blir nog bra. Är med två olika grupper, så det är skoj.


Jag gick faktiskt och la mig och sov en stund förut när Oliwer sov. Det behövdes.

Zelda ska få en spruta om 50 minuter. Hennes 3 års spruta. Hon är lyckligt ovetande.
Sen tänkte jag åka in till Jysk. Hittade en bokhylla som jag vill ha till Oliwers rum. Den var rejält nersatt i pris. Nu kostar den 400kr, den har kostat 1190kr tror jag. Så det är ju bra;) helst skulle jag vilja ha den i vit, men det här kommer funka minst lika bra.

Skulle behöva åka och köpa en ny frysbox med. Skojigt värre.
Vi tar en liten (100liters) den här gången. Det räcker nog.



Åt en mumsig "lyx-frukost" förut;)

Nähe, ha en bra dag;)

Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

smarrig frukost! Jättebra pris på hyllan!

Hoppas du får trevliga jobbardagar, vi ska börja flytta imorrn, men ska redan ikväll köra dit en släpkärra med grejjer och ställa in den i garaget.



kramar

2009-08-31 @ 18:05:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

hoppas sprutan går bra !

kul när man hittar saker billigt :)

idag har jag träffat en massa kompisar !!

2009-08-31 @ 20:37:42
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0