Shopping

Idag åkte jag och Oliwer in till stan och träffade Agnieszka och Elton. Vi gick in till Cubus och kikade en sväng, men gick ut nästan lika fort. Det var massor med folk, och en lång kö till kassan. Eftersom att jag inte är ute efter något spec så struntade vi i att titta noga. Vi gick till Birgers och tog en lunch. Jag tog ost och skinkpaj och sen en latte till efterrätt:)

Det var jättemysigt att sitta och prata. Barnen "lekte":) (De satt i varsin stol och tog på varann och tog varandras leksaker)
Vi har inte träffats alls sen mammabloggalan sen i början på juli, vet inte varför, men det var skoj att ses nu iaf:)
Agnieszka, du kanske kan maila över några bilder?

När vi hade lunchat klart åkte jag till Citygross en sväng, handlade några "dagis-tröjor" och blöjor, sen åkte vi hem till Gudmor Jenny.

Jag, Oliwer, Jenny och Daniel åkte runt och kikade lite på möbler och andra saker. Jenny ska inreda sitt gästrum, så vi letade saker till det. Resultatet blev väldigt bra. En fåtölj, sängkläder, ljusstakar och massa annat:) Ska bli skoj att se hur det blev sen när det är färdiginrett i allt:)

Nu på kvällen har jag gått runt och plockat lite. Efter allt snack nu idag om inredning och grejer blev jag sugen på att möblera om i vardagsrummet. Men eftersom att Oliwer har varit vaken har det varit nästintill omöjligt. Min bror kom förbi en stund och passade Oliwer så jag kunde gå ut med Zelda en sväng. Tack Robin!

Tänkte möblera om lite imorgon, då kan Darlingen hjälpa till med. Eller så kan han ta Oliwer så kan jag göra som jag vill;)

Nu är det ett glas vin och "Linas kvällsbok" som gäller:)







Postat av: Carolina

Så mysigt ni haft! vill också träffas kram

2009-08-25 @ 22:17:09
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

Självklart mejlar jag över lite bilder, har inte ens hunit kolla genom dem ännu! Får göra det när jag lämnat Nova på dagis och lillhuligan sover!



kramar

2009-08-26 @ 07:25:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: tezza

låter helmysigt. jag ska gå ner till cubus nästa vecka tror jag och kika lite..

kul att inreda!

kram

2009-08-26 @ 11:33:15
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0