Shoppat och grillat

Idag var typ världshistoriens tråkigaste dag (idag igen??). Jag åkte och lämnade Zelda hos mina föräldrar, så åkte jag och Bolliwer in till Coop forum. Jag köpte ett par byxor, en tröja, en body och en träningsoverallsjacka till honom.
Me LOVE rea;) Gick väl på ca 200kr för de fyra plaggen. Helt lagom. Kanske lägger ut bilder senare på det.

Nu är vi hos mina föräldrar. Har fått grillad mat. Kött, korv, champinjoner och lök, med potatis och kantarellsås med sallad till;) Mycket grejer blev det. Supergott var det!
Blir väl lite kaffe om en stund. Mamma pratade om en äppelkaka med;). Som sagt, det här med att banta, det funkar nog inte;) haha! Så ja tänker inte ens försöka:)

Jag måste bara tacka, ni är så underbara, som har röstat så jag har hamnat på tredje plats igen i spett-tävlingen.
Vet inte om man kan rösta imorgon oxå, eller om tävlingen avslutas vid midnatt. Det visar sig. Men vill säga ett stort tack till er alla!!

Om det är någon av er som inte har röstat idag, pip in på den här sidan och gör det!





Hittade de här två fina korten på min underbara lilla son. De är tagna för några månader sen;)

Ha en fin kväll!

Postat av: Miss Sophia S

Hej!

Söta söta oliwer!! :D Vi borde kanske boka en lekdejt, Noah och Oliwer skulle nog trivas ihop. :)

Tack för bilderna från galan!!

Kramar

2009-08-02 @ 08:16:40
URL: http://misssophias.blogg.se/
Postat av: micela

vad jobbar du med???



ÅÅ ja det skulle vara toppen =)

vi får bestämma en dag =)

2009-08-02 @ 08:47:48
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ninja kräver mycket mer aktivering och engagermang än vad vi kan ge, tyvärr. det är så synd men för hennes skull är det bättre att vi hittar nån som verkligen kan ta hand om henne! hon har det inte så bra hos oss som hon är värd. :(

så ifall du vet nån som vill ta hand om henne får du jätte gärna höra av dej! =)

ha en bra dag!

2009-08-02 @ 11:15:11
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0