Rubrik? Näe, kommer inte på nån bra.

Har ni samma problem som jag? Att komma på någon bra rubrik till varje inlägg? Hehe, det var dagens i-landsproblem!

Sitter och äter lite frukost nu. Sen blir det en prommis. Ska bli skönt att röra lite på mig efter dagens arbetshelg.
Det var så himla skönt när vi äntligen fick åka hem igår. Helgen var så lång så lång!
Jag jobbar 10 timmar och en kvart, varje pass, men i helgen kändes det som 20 timmar per dygn. Uscha.

Men nu är den över iaf, och jag är ledig tills fredag nästa vecka:)
Vad händer den här veckan då? Imorgon har vi 3 årig förlovningsdag och åker till Öland. På torsdag fyller jag år, då kommer vi hem från Öland med. Får se vad vi hittar på mer:)

Oliwer har badat nu på morgonen. Han älskar att bada! Det bästa som finns;)
Nu springer han runt. Köket-Vardagsrummet-Leksakerna-Köket-Toaletten. Runt runt runt.
Han har en skorpa i handen som han gnager på ibland. Den har han knyckt av Zelda.

Hon är verkligen världens snällaste hund! Hon gör aldrig något mot honom fast han tar hennes grejer, tar hennes mat, drar henne i öronen, står på henne;) You name it!



Hoppas att ni alla får en fin dag!


Postat av: Hannele - Mamma till Kevin

Svar:

Okej ^^

Kuol att du är med och tävlar :D



Lycka till:D



Kraaam

H

2009-08-17 @ 10:24:39
URL: http://hanneler.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja vem tycker inte om att bada =)



Ha en underbar dag du med! Kram

2009-08-17 @ 10:37:14
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Håller med om att rukriker är inte alltid så enkelt...man vill ju ha något som låter bra med ;)



Härligt med en liten semestertripp! Och jag tänkte passa på att gratta i förskott både till förlovningsdag och födelsedag! :)



KRAM!

2009-08-17 @ 10:57:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: micaela

Tack för en härlig promenad =)

kram

2009-08-17 @ 13:14:44
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: tezza

grattis till förlovningsdagen !

och grattis i förskott !!

ta hand om er

2009-08-17 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0