Regn

Oj vad det är mörkt ute! Klockan är nästan 11 och det är helt grått ute. Lyktstolparna lyser tom och det ösregnar!
Eftersom att jag fick ett ryck runt midnatt i natt att jag skulle möblera om i Oliwers rum, så har jag en hel del att göra idag, så för min del är det faktiskt bra att det är dåligt väder.

Jag slängde massor med "Bra att ha saker". Ljuslyktor och annat. Orkade helt enkelt inte spara på allt. (Oj, jag som alltid har sparat på allt!) Jag brukar tycka att det är jobbigt att slänga saker som är fullt dugliga till saker. Sen finns det ju saker som man har fått av andra, i födelsedagspresent eller julklapp och liknande. Det är extra jobbigt att slänga!
Saker man har ärvt finns med. Det är nog svårast att slänga! Darlingen var så stolt över mig, han vet att jag inte "kan" slänga saker.


Sitter med en "fusk-latte":) Oliwer kikar på Rorri-en racerbil. Darlingen är ute med Zelda. Det är det största minuset när man inte har hus och har hund. Att man måste gå ut med henne. Hon måste ju faktiskt ut;)

Ska nog förbi Citygross en sväng sen. Kanske ska testa ena presentkortet?;)
Det var någon som ville att jag skulle ha en liten tävling pga att jag vann presentkortet. Vad tycker ni att jag ska ha för tävling? Vad skulle ni vilja vinna?

 
 

Jag tänkte på en sak. En kryssning vore skoj! För oss tjejer!
Mammabloggare eller inte, för alla tjejer som vill följa med.
Vad tror ni om det? Skulle det vara skoj?
Jag och Agnieszka pratade lite om det igår. Skulle va nice!

Det roligaste vore om alla härliga tjejer man har lärt känna genom bloggen kunde följa med!

Tack gumman för bilderna, några fina bilder från igår:)

Nu är det dax att sätta lite fart! Oliwers rum ropar!

Postat av: Dessi

Låter kul med kryssning! Köpte dem från Ellos, 73:- Billigt o bra!

2009-08-26 @ 11:37:52
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- Mamma till 2

Jo vore skitkul med kryssning!



Jag ska oxå ha tävling i min blogg, men vet ännu inte vad som skall lottas ut!

kram

2009-08-26 @ 11:50:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0