Ont i bihålorna

Har precis ätit mat. Darlingen lagade mat idag. Det blev fläskkarré, färsk potatis och stekta champinjoner.
Just nu sitter jag i soffan och Darlingen är iväg och spelar fotbollsmatch.


Oliwer leker och grejar.

Åh jag har så sjukt ont i mina ögonbryn. Jävla bihålor, vill inte ha ont där. Har tagit en "stor" alvedon.
Det hjälper ju inte:( Ska nog ta två ibumetin med.

Hjälp vad vi handlade på citygross förut.

*Två stora säckar hundmat
*En stor påse kattmat
*Blöjor
*"Munstycken" till diskborsten (ni vet sån diskborste som man har diskmedel i handtaget)
*Hundgodis, (vita rullar och dentastix)
*Kattmat (burkmat)
*Toapapper
*Havskräftor
*Mat till idag och några fler dagar
*Tunnbröd
*Mjölk

Med mera med mera;)

Nöjda var vi kan jag lova.
Min minidator (Acer) kom ju idag med;) Har dock inte fått igång internet på den ännu, då vi inte riktigt vet vad vi
har för lösenord till vårat nätverk;) haha! Den är så liten:)




Jag känner för att gå på maskerad;)



Oliwer skulle dock behöva en lite större dräkt om en maskerad skulle bli aktuell inom den närmaste framtiden;)
På den bilden är han ca 2,5 månader gammal. Min lilla Puh:)

Har ni haft en bra dag idag?
Kramar!


Postat av: BS

Hej,

allt bra med dig ? :)

2009-08-26 @ 19:40:34
URL: http://bloggstaajl.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

skönt med stor handling !! speciellt när man har vunnit presentkort !!

jag ska storhandla imorgon !

kram

2009-08-26 @ 20:09:25
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Hihi, så söt han är som Nalle Puh :)

Så skönt att fått storhandla riktigt...för att handla mat är bland det tråkigaste som finns, så storhandla en gång i veckan är perfekt :)



Kram kram!

2009-08-26 @ 20:34:48
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duuu... var det något operativsystem med på minidatorn??

2009-08-26 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0