Ommöblerat

Igår flyttade vi tillbaka soffan igen, så nu står den i "hörnet vid fönstret". Rummet känna jättemycket större, och nu är det bara ett matsalsbord + stolar jag är ute efter att ha i vardagsrummet.

Har hittat ett på blocket, men det finns i E-tuna, då måste man nog ta med släpkärra och grejer. Vi får fundera på det.
Ingen som har ett fint matsalsbord att sälja till oss? Gärna ett runt.

Det lilla problemet med min ommöblering, är att tv:n står kvar där den stod förut, (vilket var kanon igår när vi spelade wii) så just nu halvligger jag i Oliwers ärtsäck;) haha!
Ska väl ändra på det sen under dagen. Ingen spec prio faktiskt.

Min tanke är att så mycket som möjligt av Oliwers saker ska in i hans rum. Självklart kommer han få ha lite leksaker i vardagsrummet med, men att det mesta ska hållas inne i hans rum. Ska flytta över sängen dit med.



Lägger in en av mina favoritbilder. Han ser så himla pilimarisk ut:)

Vad har ni för er idag?
Jag kommer nog ha en hemmafixar dag.
Fixa klart i vardagsrummet och i Oliwers rum.

Darlingen sover, eftersom att han jobbar nätter nu.

I helgen ska jag jobba med. Fre-sön. Fast ska bli skoj!

Postat av: Amanda

Verkligen pilimarisk liten kille på bilden. Så söt! ^^



Ludwig spydde nyss här så han har iaf fått bort det värsta slemmet nu. Får se hur det går.

Kram

2009-08-27 @ 09:47:49
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Dessi

Har aldrig sett ert vardagsrum i helvet, bara lite i bakgrunden när du visar bilder på Oliwer. Vore kul o se hur ni bor.

2009-08-27 @ 11:46:09
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vi är sjuklingar :( Kram

2009-08-27 @ 12:38:02
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0