J*la internet!

Nu testar jag att lägga upp ett inlägg med lite bilder, igår ville inte internet funka när jag kom hem från jobbet.
Tog mig ett glas vin och ett bad efter jobbet.
Vaknade med så sjukt ont i nacken igår, ni vet sånt man får när man ligger konstigt och blir stel.
Det kändes som att smärtan i nacken gick upp i huvudet. Köpte iaf en macka och ett paket alvedon och tryckte i mig.
Det blev bättre, men jag är fortfarande stel i nacken, men det blir nog bra. Kanske ska ta med mig en tub voltaren till jobbet idag, och smörja några ggr, det kanske hjälper.

Jaa, bilder var det ja. Här kommer dem.



 





 
 



Här är iaf några av våra semesterbilder.

Blir inga fler idag, kanske någon annan dag;)
Ska gå in på Bloglovin nu och kika hur många inlägg jag har att läsa, eftersom att jag inte har läst
sen igår morse så har jag nog lite att läsa nu, sen har jag ju fortf inte hunnit ikapp alla era inlägg
från veckan vi var borta. Jaja, någon gång kanske jag hinner i kapp:)

Vad har ni för er idag?
Jag ska åka till jobbet idag igen. Bara 20 timmar kvar att jobba den här helgen;)

Kramar!

Postat av: Pernilla

Hoppas du ha en bra dag på jobbet idag! Jag saknar den gamla goda tiden jag med! :)

2009-08-08 @ 17:21:28
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0