Hulo

Kanske ska slänga in ett inlägg idag med?

Idag har jag verkligen känt att jag drack alkohol igår. Var ganska okej först i morse, sen blev det värre.
Efter två vändor till toaletten, så blev det bättre;)


Vi åkte hem till Mamma och Pappa, där moster, morbror, kusin och 2 st kusinbarn var;)
Oliwer lekte och lekte. Kusinbarnen är 1 och 3år gamla, så gissa om de röjde:)
Det blev lite fika och lite prat. Darlingen åkte mot jobbet och jag, Oliwer och Zelda följde med Mamma och Pappa till Vagnhärad. Gick in på Hulo. En "Allt i ett" affär skulle jag vilja kalla den. Dock mest kläder.

Det var 50% rea på massor av kläderna, så det blev en rosa piké tröja till mig, och sen lite kläder till Oliwer;)
Jag kände att det blev blött på Oliwers byxor, så det var bara att köpa ett par nya, och smita in på Ica i närheten och köpa blöjor. Jag hade ingen skötväska med mig. Men det blev ju kanon så här med.

Nu på kvällskvisten har vi ätit lite mat. Oliwer har ätit själv med gaffel. Går ganska bra, och det han tappar på golvet städar Zelda upp snabbt och smidigt;)

Strax väntar en äppelpaj. Ska bli mumsigt!!

Tar kort på Oliwers nya kläder ikväll.

Vad har ni haft för er idag?
Kramar!

Postat av: Anonym

låter som en mysig dag !

härligt med rea ;) mkt härligt !!

jag har vart hos agge idag :)

kram

2009-08-13 @ 19:42:37
Postat av: Darlingen

Mmmmm äppelpaj.

=)

2009-08-13 @ 20:04:47
Postat av: Agnieszka

Ja det är ju smidigt med hund, som plockar upp efter barnen!

Kul med besök på hulo, där var det längesen jag var!

kramis

2009-08-13 @ 20:18:42
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

härligt, ser fram emot att få se det :)

den 17:e har vi testuppsättning tror du att du hinner klart tills dej? vore kul att få resta allt på samma plats



kram

2009-08-13 @ 20:22:14
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Det är tacksamt med hund dom gånger ens barn ska äta ;) Men som tur är har Morris övertagit vovvens roll och brukar sitta och äta upp dom matrester som faller ner...hihi



Kram

2009-08-13 @ 20:31:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0