Hemma

Äntligen helg!!! Jaa, för mig är det helg nu i 4 dagar, sen jobba 3 dagar igen.

Imorgon blir det som ni vet Sthlm. Ska bli så nice! Ska hälsa på min kusin och hennes man och nyfödda (eeh 2 månader) gamla bebis:) Ska bli skojs. Vi får se vad vi hittar på, men Oliwer ska få åka buss!

Dagen gick ganska smärtfritt, dock några mindre roliga saker, men det är sånt som händer.

Du "Anonym" som undrade om vi hade kikat på hus i Stigtomta, har du lust att säga vem du är??

Natten till idag spelade grannen ovanpå (Alien) så sjuk hög musik. Han har hållt på så sen vi flyttade hit (Och även innan det, när min farmor bodde här), men vi har inte velat/vågat plinga på, pga att han är som han är. Men efter att jag hade jobbat två långa dagar så pallade jag inte! Jag och Darlingen gick upp till honom kl 1.30 och plingade på.
Han sa att det var inga problem att sänka, så log han.... Hmm....?
Han sänkte iaf, och det gick att somna utan problem. Hoppas han har fattat nu att det hörs ner till oss, så att vi inte behöver säga till fler gånger. Vi har faktiskt en ettåring hemma som sover med.

Men vi vågade! Det ni!

Nu ska jag ta mig ett bad, sen sova. Imorgon blir en lång dag. Ska nog ta på mig stegräknare;)
Om jag kommer ihåg;)

Btw, har de bytt nummer man ska skicka mms till när man mobilbloggar nu igen??

Kramar och god natt!


Postat av: Ida - Mamma till ängeln Eveline

Kul att prata med dig idag! Godnatt!

2009-08-10 @ 00:02:27
URL: http://angelmommy.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Tror inte att de bytt nr. Inte vad jag märkt iaf!

2009-08-10 @ 01:00:37
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: tezza

bra att ni sa till. jag hade ju blivit galen för länge sen ;)

hoppas ni får en bra dag !

2009-08-10 @ 08:16:32
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Tror inte dem bytt nummer.....?



Bra att ni vågade gå upp och säga till grannen..... hoppas han nu fattar och inte spelar hög musik igen!



Önskar er en underbar dag i stockholm!

kramar

2009-08-10 @ 08:56:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0