Härlig promenad!

Det blev en härlig promenad på nästan två timmar. Micaela och jag möttes upp och sen gick vi ett långt varv runt stan:)
Mycket prat blev det;) Det får vi göra till en bra vana:) Stort tack!


När jag skulle gå hem gick jag förbi hemma hos Carro. Sammy och Oliwer lekte, lekte och lekte, sen krockade de några gånger, Oliwer var framme och kramade på Sammy några gånger med. Så sött. Sen åt vi bulle och drack kaffe. Skoj att hälsa på hos dem en sväng. Var en stund sen nu. Nu går ju både Oliwer och Sammy:) Fullt ös medvetslös!

När vi kom hem skulle Oliwer få lite mat, men han totalvägrade, jag trodde att han ville sova, så han fick välling istället och fick ligga i sin säng. Han sög i sig vällingen, men sen ville han inte sova....!
Så nu leker han med sina saker igen.
Jag fick äta upp hans mat;) Potatisgratäng med skinka och ärtor. Hehe, det var ganska gott:)

Ska ta och slänga i en tvätt i maskinen, sen tror jag att jag ska softa lite framför tv:n med någon bra film.
Känner att det skulle vara skönt idag, eftersom att vi åker iväg imorgon igen.

Kramar till Er!

Postat av: micaela

ja du det känns fortfarnade i benen =)

ska faktiskrt lägga mig en stund då vi ska på middag när B kommer hem

hoppas ni får en tevlig resa till öland..



kram

2009-08-17 @ 15:32:14
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Bor i där, det är inte alls långt från Flen där jag kommer ifrån =) Men du, finns det restauranger i den stan, hittade bara pizzerioer när jag var där senast!



LOVELOVELOVE är en fin bild, men undrar om den är lika fin i svartvit. Vad tycker du??



---



Psst. har äntligen bloggat om vigselringen enligt många läsares önskemål. Visst är den läcker!!

2009-08-17 @ 16:14:56
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

låter som en trevlig dag! kram

2009-08-17 @ 16:51:56
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan vad duktig du är... Vill också gå ut och gå.... men de blir till dagis fram och tillbaka.... sen vila

2009-08-18 @ 08:56:03
Postat av: Bröllopsbloggen

HEJ gumman tusen tusen tack för dom fina smyckena..

GUD va du är duktig...

å vilket fint spänne på armbandet.

de kommer bli kanon ihop med klänningen de vet jag!!



Kommer att göra ett inlägg om dom i veckan och visa upp hur fint du gjort



tusen tack kram kram

2009-08-18 @ 10:27:01
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0