Hårdhandskarna

Nu kära vänner är det dax att ta i med hårdhandskarna!
Jag ligger på fjärde plats igen, och det är inte många röster mellan deltagarna nu!
(Det är såklart mitt spett jag pratar om)
Hjälp mig. Något bra i mitt liv skulle vara väldigt skoj just nu.

Rösta här:)

Jaha, då var det en ny dag igen, och en ny månad. Augusti. I den här månaden fyller jag år.
I den här månaden skulle Oliwer blivit född, men han ville annorlunda. I den här månaden ska jag jobba
3 hela helger. Det är typ det som händer.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Darlingen ska åka och jobba kl 14.

Igår var jag och Oliwer in till stan en sväng. Träffade Gudmor Jenny, hennes man Jonas och deras son Daniel.
Tog en fika på Birgers och sen blev det en sväng in på Lindex.
Jag hittade lite bra saker på Lindex, det var dessutom halva reapriset:)



Lite över 200kr för det här;) Mycket bra. Ap-linnet var inte på rean.




Det här köpte jag till honom i förrgår, även det på Lindex. Gick inte på så mycket pengar det
heller. Tycker det är bra med rea;) (Myr-tröjan, var inte på rea)

Jag köpte ett linne och en kjol till mig i förrgår, och ett par piratbyxor igår, så nu har jag oxå lite
nytt att sätta på mig. Nice!

Nehe passa på att fixa och dona lite hemma medans Darlingen är hemma. Skönt att kunna fixa massa i
fred, utan att Oliwer ska gå efter och dra mig i byxorna;)

Vad ska ni göra för skojsigt idag?
Ge mig gärna lite tips på roliga saker att göra en lördag som denna, med en 1åring och en hund;)


Postat av: Pillan

så då var dagens tio röster lagda :-) hoppas du kommer ikap och ror hem det hela.

2009-08-01 @ 11:15:47
URL: http://pjatt.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Jag har (som vanligt) röstat 10 gånger på ditt spett :)



Fina fynd du gjort! Känner att jag är så sugen på att shoppa loss på Lindex jag med...hellst med tanke på att jag älskar deras nya höstkollektion ;)



Kramar!

2009-08-01 @ 11:32:11
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Nu fick jag tummen ur och röstade på dig.

2009-08-01 @ 12:20:00
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Agnieszka

Jättefina kläder du köpt till lilleman! Rea på Lindex är ju toppen, ska nog oxå ner dit i veckan och kika lite!



Hoppas du vet att jag finns om du behöver prata!

kramar

2009-08-01 @ 15:46:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0