Dricker bål;)

Dricker bål och lite vin, min älskade Karin är här! Världens bästa:)








Oliwer tyckte att han skulle vara vaken typ hela kvällen och leka. Karin ställde upp och lekte;)
Bästa Karin!


Vill ni se hur det blev i köket med nya dekoren?





Tadaaaaa;)
Jag är supernöjd!!

Idag kom citygross priset hem;)



1000 friska kronor att spendera på Citygross;)
Stort tack till Er alla! Igen!!


Puss och kram till alla som betyder nåt för mig!

Postat av: tezza

hoppas ni hade en bra kväll !

blev ju superfint i köket !!

härligt med 1000 kr. det kommer man långt med.

2009-08-13 @ 09:41:40
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Lille söta Oliwer!

Klart att det är skoj med besök som han kan leka med :)



Blev jätte fint i köket!

Tänk att en "liten" detalj kan göra så mycket...



Kramar

2009-08-13 @ 09:50:25
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Verkligen skittrafik den dagen =( Vi ska på bo på Lidingö, vart bor ni??



har lagt ut flera bilder från bröllopet nu. dukningen och på självaste brudfotograferingen =)

Har beslutsångest. viken tycker du att jag ska framkalla???

2009-08-13 @ 13:12:12
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej tjejen! Tack för en jätte bra kväll, kommer leva länge på den =) va ett välbehövligt avbrott i vardagen. Pöss på dig

2009-08-13 @ 14:28:29
Postat av: Anonym

Vilken liten sötnos!! C har oxå den pyjamasen :)

2009-08-13 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0