Blev ingen fixardag

Min fixardag blev ingen fixardag.....!
Jag och Oliwer åkte ner och träffade Micaela och Carro med deras små söta killar på en lekplats, vi var väl där och lekte i ca 2 timmar och eftersom att Oliwer inte hade sovit nåt alls sen han vaknade vid 8,30, så somnade han gott när vi kom hem. Jätteskoj att träffa er tjejer! Gör gärna om det snart igen!

Dock sov han inte så länge som jag ville. Jag stod och spelade lite wii. Åkte skidor, lite step-up, körde lite yoga och lite andra balansövningar. Skoj! Efter det blev det ett bad.

Medans jag badade höll Darlingen på att vända upp och ner på hela lägenheten för att leta reda på en kod, för att han hade lyckats med att ta bort internet på min dator, istället för att fixa internet på minidatorn....!

Gissa om jag blev irriterad?
Jag tog med mig Oliwer och åkte till Willys. Målet med det var att köpa "Män som hatar kvinnor". Den var slut.
Men fick ihop en stor kasse och en låda med blöjor ändå. Underligt...

Jag åkte förbi mamma och pappa och lånade filmen istället. Jag ska se den ikväll. Efter "Design Simon och Tomas".
Har hunnit gjort lite mat med. Det blev pasta med baconröra. Var så sugen på bacon!

Nähe, om jag ska ta och fixa till lite i vardagsrummet, så jag kan visa er det sen? Vad tror ni om det?

Kramar!

Bilder från dagen kommer senare;)

Postat av: micaela

vi får verkligen göra om det =)

kram

2009-08-27 @ 21:05:44
URL: http://majjssan.blogg.se/
Postat av: Anja

Till rosenkälla, labbvägen. Kram

2009-08-27 @ 22:15:20
URL: http://anjaelisabeth.blogg.se/
Postat av: tezza & Ellen

det låter riktigt tråkigt med internet.. hoppas det har kommit igång nu iaf !

vill med se den filmen. var den bra ??

jaa gör om så vi får se !

nyfiken !

2009-08-28 @ 11:57:10
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0