Bildtajm:)

Då kommer några bilder. De är tagna med min gamla kamera. Digitalkameran;)



De här fina tröjorna och ett par svarta byxor fick min älskade son idag:)




En rosa piké tröja till mig.



Söta små "flygfän" på bröstet.

Betalade väl lite mer än 300kr för alla de plaggen (och de svarta byxorna).
I ♥ Halva reapriset!
 

Snart kommer min älskade Darling hem!!!
Oliwer sover, och djuren med. Jag sitter och tittar på "Grannfejden". Ska ta ett bad och sen pyssla lite smycken när Darlingen kommer hem.
Sen blir det jobb hela helgen igen. Med min grupp:)

Innan Oliwer skulle gå och lägga sig, så gjorde jag en flaska välling. Medans jag gjorde den så hällde han ut allt Zeldas vatten på golvet, sen halkade han i det, han reste sig upp och skulle gå därifrån, men halkar igen, och slår bakhuvudet i golvet. Usch vad ledsen han blev, och helt dyngsur. Men en ny pyjamas, en vällingflaska och lite tröst funkade alldeles utmärkt för att den lilla finingen skulle somna:)

Jag har tittat till honom, och jag skulle inte tro att han har hjärnskakning.

Imorgon tycker jag att ni kan hålla tummarna för oss. Hela dagen!
Kramar!



Lillprinsen när han lekte igårkväll:)

Postat av: Agnieszka

Självklart håller vi tummarna! Stackarn som ska ramla och slå sig... men om jag känner mitt barn rätt( Elton) så kommer han vara likadan!



kram kram

2009-08-14 @ 08:16:28
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: micaela

inte kostigt att han är tung =) hahaha....



ja det är riktigt mysigt att B kom hem, slippa ha allt ansvar själv...



kram kram



jo juste varför ska vi hålla tummarna??? =)

2009-08-14 @ 09:04:20
URL: http://majjsan.blogg.se/
Postat av: Johanna

fina kläder! :)

håller tummarna!

2009-08-14 @ 09:57:23
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

kläar vi håller tummarna



kram gumms

2009-08-14 @ 10:32:30
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0