Bara 20,5 timmar kvar

Sitter och tittar på Nina Frisk. Har druckit te och ätit några hårda tunnbröd. Supergott!
Fick en för tidig födelsedagspresent idag på jobbet. Det var Pernilla som hade varit supersöt och handlat till mig:)
Jag fick två st stora koppar, en tesil, ett paket med grönt te (mangosmak) och två koppunderlägg:)

Tar kort på det imorgon så ni får se. Tack så jättemycket Pernilla!! Supergulligt!!

Jag och Darlingen har bokat B&B på Öland tis-tors:)
Det kommer bli så himla mysigt!!
Vi tar tältningen nästa år istället. Hittade ett billigt B&B.
1000kr för oss 3 två nätter, med frukost. Det enda man behöver ta med är handdukar.
Det blir nog inga problem. Åh vad jag längtar!!!

Det gick bra att jobba idag, var dock en ganska tråkig dag. Hände inget skoj alls.
Men nu är det bara 20,5 timmar kvar att jobba den här helgen:) Sen är jag ledig 11 dagar:)

Nu ska jag nog sova strax, så jag är pigg och fräsch imorgon bitti när Oliwer vill vakna;)

Kramar!


Postat av: Agnieszka

oh vad myys att åka till öland!

Hoppas ni får det toppen!

kram

2009-08-15 @ 10:12:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart någonstans på Ölans ska ni? Hoppas du har en bra helg på jobbet!

2009-08-15 @ 12:38:25
Postat av: tezza

vad kul o åka iväg till öland !

hoppas ni får det bra !

2009-08-15 @ 14:23:07
URL: http://tezz87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0