Åh, äntligen!!

Min dator tyckte att den behövde startas om. Så nu funkar det igen:)
Undrar om det går att kommentera hos er som inte har blogg.se? Det var samma sak där, att den hängde sig på den sidan om man försökte. Skumt!

Här kommer iaf några bilder från den underbara gårkvällen!









Lägger in en bild på min goding med. Den är från när vi hade mitt lilla födelsedagsfika igår:)

Jag var så trött när Darlingen kom hem att när vi hade ätit gick och la mig 20 min på spikmattan som jag hade i sängen,
sen drog jag bort den och la mig utan den. Somnade, och sov i typ två timmar.
Jag är fortfarande jättetrött, men får sova någon annan dag. Blir en tidig kväll ikväll iaf. Det kan jag garantera!

Satt och tittade på massa gamla bilder på min externa hårddisk. Haha, vad många roliga fester vi har haft:)

Nehe, passa på att lyxa till det med ett bad och ett glas vin. Man får ta till vara på kvällarna när Darlingen är hemma.

Kramar!

Postat av: Amanda

Jag tycker också om grönt. Så jag är himla nöjd. mer sånna priser tycker jag! ^^



Hoppas ni haft en fin lördag?

Kram

2009-08-22 @ 20:02:03
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0