Van Vetereen

Jag sitter och tittar på Van Vetereen. Oliwer och Zelda sover.
Idag vaknade jag av att Oliwer satt i sin säng och lekte. Ett betydligt bättre sätt
att vakna på än att vakna av att han skriker! Hoppas att det kommer fortsätta så;)





Världens finaste lilla kille!

Vad händer hos er denna vackra dag?
När de vaknar ska vi gå ut på prommis:D
Kanske gå ner och gunga lite.


Postat av: Nina

ÅHh vad stor han blivit=) Lillprinsen=) Här har det fortfarande inte tittat ut nån bebis.. =( Imorgon är det 1 vecka över tiden... Sååå trååkigt att bara gå o vänta....



Hoppas allt e bra annars..



Lovar att messa NÄR/OM ja åker in;-)



Kramar

2009-04-27 @ 14:09:34
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej allt bra?

själv mår jag son en påse rutten potatis eller något.

haft en tok pärs inatt igen.. suck..



ville bara önska dej en toppenvecka och berätta att ja kommer komma in och läsa hos dej men kanske inte kommentera så flitigt på ett par dagar mår inget bra just nu så berättar det för mina favvisar så ni inte tror jag glömt er



.

kram

2009-04-27 @ 17:21:25
URL: http://miss_tessan82.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihihi ja det har min lilla stumpa också börjat med, underbart :) Så söta bilder på lilleman! Kram Jenny

2009-04-27 @ 20:21:45
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilken liten sötnos :)

2009-04-28 @ 16:31:24
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0