Trött!

Ni får ursäkta dålig uppdatering idag. Jag har helt enkelt inte haft tid.

När "barnen" hade vaknat så tog vi på oss ytterkläder och begav oss mot stan. Vi åkte
ut till Gumsbacken och gick in på Lekia. De har erbjudande på resesängar just nu, så vi köpte en
svart för 495kr. Oliwer ska för första gången i sitt liv sova över hos mormor och morfar 15-16e maj.
Då ska jag och Darlingen på kryssning:D

Vi tog en sväng in på Willys och handlade lite mat. Sen gick vi vidare in på Blomsterlandet och köpte
en söt tomatplanta och en supersnygg kruka i grönmetallic till Kattis som fyller år imorgon.
Vi åkte ut till jobbet och hämtade Darlingen och sen åkte vi vidare mot Stigtomta.

Det stod grillning på schemat ute hos Kattis. Varmt, soligt och skönt! Massa trevligt folk och god mat!
Jag och Darling åt potatissallad och flintastek. Fick massa god sallad och smakade på goda röror med.

Zelda lekte med Anija, som är en rottis. De hade så himla skoj! De lekte och sprang och grejade! De kommer
sova gott i natt! Båda två!

Imorgon ska jag till Riga över dagen. Just nu känner jag inte för det. Måste va ute på jobbet (flygplatsen) vid
klockan 7. Men hoppas att den känslan har gått över tills imorgon.
Nu blir det sängen.
Får be om ursäkt att det inte blir några bilder från dagen i det här inlägget, orkar helt enkelt inte gå
ut i hallen och hämta kameran:P
Men jag bjuder på några fina bilder på Oliwer från igår istället:D



-Mamma har packat väskan, de får inte glömma att ta med mig!!

 
 

-Äsch jag rymmer!



-Nämen, vilken snygg kille!!!


God natt med er gott folk!

Postat av: Amanda

Härliga bilder! ^^



Vad roligt att ni ska på kryssning! Skönt att få lite tid för er själva med. :o) Det har jag inte haft någonting sen Ludwig föddes. Kan juh inte lämna bort honom. Men nu har jag iaf kunnat lämna iväg honom vid två tillfällen. bara två timmar per gång men två timmar gör mycket det med! :o) Man får vara glad för det lilla.



Hoppas du får en bra dag i Riga!

Kram

2009-04-28 @ 08:31:19
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0