Symaskin

Efter min och Zeldas kvällspromenad släpade jag fram symaskinen.
Målet var ett blöjfodral till Karins Hektor. Hör och häpna så lyckades ja snickra ihop ett
fodral. Blev supernöjd! Hoppas att de blir lika nöjda!
Jag sydde den efter Oliwers blöjsize, snart kommer Hektor att ha lika stora blöjor!

Visar bild på den imorgon om Karin smygläser min blogg innan vi har varit hos dem;)

Idag var det en sån där körig tv-kväll. "Roomservice", "Du är vad du äter" och "Rent hus" samtidigt.
Jag blir inte riktigt klok på det där, varför kan de inte sprida ut de bra programmen??

Jag valde iaf 50/50 mellan "Roomservice" och "Du är vad du äter".

Bilder från dagens shopping får komma imorgon, orkar inte fota det nu. Men fina saker var det;)
Min bror kom hit och tittade lite på film. Jag köpte hela boxen "Från A till Ö" för 199kronor:D
Så vi tittade på några avsnitt. Vi åt tacos med. Så gott!!

Nu är det sängdax för mig. Supertrött!
God natt!



En snygg kille som skulle fira sin farbror Johan på 25 års dagen:D


Postat av: Amanda

Vad duktig du är! Ska bli kul att se blöjfodralet sen. Nyfiken juh!

2009-04-23 @ 06:48:13
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0