Sova

Oliwer har somnat, förmodligen för natten. Darlingen med. Djuren med. Bara lilla jag som är vaken.
Vi skulle köra hem några barstolar till mor och far för vidare transport till min kusin i Ärla, sen skulle
vi åka och äta kebabtallrik. Jag har varit så sjukt sugen på det hela dagen, men vi fastnade hos mor och
far och fick kokt korv med bröd istället. Det är ju oxå himla gott!

Har suttit och tittat på "Du är vad du äter". Har lite svårt för Anna Skipper, men tittar på programmet ändå.

Imorgon jobbar Darlingen förmiddag, och kommer hem vid 14.30 tiden. Jag har inga planer alls.
Någon som vill hitta på något?
Hör av Dig isf!


Fasen, har glömt att hänga tvätten. Igen. Har hälften kvar....!
Bäst att göra det nu då.

Kramar och god natt!

Postat av: **Wojtan**

Hej



Hoppas du hittar någon att träffa i morgon. Jag bor lite för långt bort :)



Wojtan

2009-04-15 @ 23:14:46
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Amanda

Kebabtallrik lät riktigt gott. ^^

2009-04-16 @ 09:02:25
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Dessi

Detsamma gäller dig. Du klagar oxå över att du har så lite folk som kommenterar, men du svarar nästan aldrig tillbaka när jag väl kommenterar hos dig. o man tappar faktiskt lusten o kommentera hos någon där folk redan kommenterat om exakt samma sak som man själv tänkt skriva.

2009-04-16 @ 09:56:10
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0