Snygg basker



Här kommer den omtalade tokdyra baskern. Synd att det inte riktigt syns hur ful
den verkligen är! Massa blåa paljetter över hela baskern iaf.


Idag har jag och Oliwer varit inne i stan en sväng och fikat. Träffade Agnieszka och
två till, och deras barn. Det var trevligt. Blev en ost och skinkpaj för min del.
Passade på att smita in på bolaget med och införskaffa två flaskor med vin. Kan behövas
i framtiden. Typ nu tänkte jag korka upp en av dem;)

Skulle egentligen vara på lite grillning nu, men Oliwer tyckte att han skulle somna vid 17.30,
så vi är hemma än så länge. Ska slänga ner min köttbit i våran grill o äta den hemma,
så åker vi till festen när Darlingen kommer hem. Han skulle kompa lite ikväll.

Nähe, fixa lite Tradera auktioner kanske?
Ha en fortsatt trevlig kväll:D

Postat av: Agnieszka

Tack för idag gumman!

kramar

2009-04-30 @ 19:58:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA, tokful basker.

2009-05-02 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0