Smoothie

Sitter här med en underbart god smoothie. Eller milkshake? Hur vet man skillnad?
Det är iaf frysta jordgubbar, banan, vanilj, yoghurt och mjölk i. Yammie!



Idag har vi haft en "titta på film-dag".
Började med "Mamma Mia" och sen fortsatte jag med Meryl Streep tema och såg
"Djävulen bär prada".

Oliwer ligger och leker på golvet. Han är nog näst intill återställd. Så skönt!
Har varit några jobbiga dygn.







Sitter och tittar på "Halv åtta hos mig" och efter det blir det "Äntligen hemma".

Längtar tills Darlingen kommer hem så jag kan ta ett långt varmt bad!

Passade på att göra en matpåse till Darlingen förut. Är man hemmafru så är man=)



(Pasta med köttröra, äpple, banan och en krusbärs MER)

Postat av: **Wojtan**

Sicken redig hemmafru du här!

Jag dricker smoothie varje morgon, har fått helt dilla på det. Supergott.



Kram Wojtan

2009-04-07 @ 20:11:48
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Lotta

Jag blir lika förvånad jag går in på bloggen å ser hur lillkillen bara växer å växer..=) så otroligt roligt att se.! Den där smoothien ser verkligen inte helt fel ut=))

Hoppas allt e bra! Kram

2009-04-07 @ 20:31:29
URL: http://challez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0