Shoppat lite

Jaa, jag vet, jag är en shopohollic:P
Bilder på det jag har köpt kommer upp senare. Men det största jag köpte idag är
en systemkamera! En Nikon D40. Den har jag spanat på länge, och eftersom att jag är totalt
nybörjare på systemkameror, så är det en kanonbra nybörjar kamera!



Jag längtar efter att börja använda den!!
Måste bara läsa lite i instruktionsboken.

Men först ska jag diska. Det är underligt att det alltid blir så mycket disk.
Är det likadant hemma hos er?
Vi diskar upp allt och gör fint, sen gör man mat, och så blir det mer disk. Det orkar vi
aldrig diska direkt efter maten och så blir det stående.

Vi ska inte hem till våra vänner ikväll, deras yngsta dotter är hängig, och vi vill
inte riskera att Oliwer blir sjuk igen. Så i vårat hem serveras tacos idag:D


Kramar sålänge!

Postat av: Anonym

Juste kamera! Jag har en likadan. Den är riktigt bra. Tar väldigt skarpa kort. Ha en trevlig tacos-kväll!

2009-04-22 @ 18:01:03
Postat av: Elin med Charlie

Ja, det där med disken är ett under...man diskar men i slutet av dagen är det lika mycket disk igen. Fattar inte.

Jag vill ha en diskmaskin!!



Snygg kamera :) Sån vill jag med ha, men för snål för att investera en. Hoppas den är bra, nu vill jag se fler bilder. Kraam

2009-04-22 @ 18:14:01
Postat av: Anonym

JAg vill med ha kameran...Vad fick du betala???KRAMAR

2009-04-22 @ 20:10:50
URL: http://atthittavagentilbaka.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Kul med ny kamera :) Hemma hos oss blir det också en massa disk. Man måste ju diska ett par gånger om dagen om det inte ska vara skitjobbigt att göra det :P

2009-04-22 @ 20:12:38
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0