Promenad

Nu har vi kommit hem igen efter en skön promenad från mor och far.
Jag stoppade ner ungen i vagnen och tog med hunden och gick hem till dem förut.
Zelda blev helt överlycklig när hon såg att min pappa hade fyllt hennes pool. Så hon har
badat idag:)




 
 

Mamma var snäll och följde oss nästan ända hem. Tack så mycket, det var trevligt att prata lite!:)

Oliwer somnade precis nyss, får vi se om han sover ända tills imorgon bitti, eller om han
vaknar några flera gånger. Det märks. Om en pytteliten stund kommer Darlingen hem med.
Jag ska passa på att ta ett bad:)

Vad har ni gjort idag?
Det vore skoj med lite kommentarer, det känns lixom lite roligare
att blogga då;)

 

Lillprinsen gosade lite med Lille Skutt idag:D



Oliwer säger god natt:D

Postat av: Agnieszka

myspys för zelda att bada! glöm inte flaskstället om ni kommer in till stan idag=)

kramar

2009-04-30 @ 06:35:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej!

Jag tyckte också att det var en skön och trevlig promenad igår kväll. Det kan vi göra om.

Kram

2009-04-30 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0