Potta

Oliwer satt i stolen och såg lite pilimarisk ut, så jag drog av honom kläderna och blöjan och satte honom på pottan.
Hör och häpna, han bajsade på pottan!!!! Han har suttit på pottan två ggr innan, men då med kläder
på sig. Bara för att öva. Jösses vad snopen jag blev!!! Ååååh jag blir så stolt!



Annars är väl Oliwer inte riktigt 100% frisk ännu. Han är fortfarande väldigt lös i magen,
och ibland hostar han tills han kräks. Om han inte har fast avföring imorgon får vi åka till vårdcentralen.

Vi var och tittade på ett hus idag, vi får se, det kanske kan bli något, det beror på priset. Men
jag skulle kunna bo där iaf.
Har precis ätit god köttfärssås med spaghetti hos mor och far. Mumsigt:D

I natt var Zelda superjobbig!
Hon smög runt i lägenheten och grejade. Jag var helt säker på att det skulle börja lukta bajs,
men icke, hon smög bara. Sen kom hon fram till mig vid sängen och satt ca 2 cm från mitt
ansikte med nosen
. Trevligt, sen gick hon runt lite till. Efter en stund la hon sig i sängen för att sova lite.
Helt plötsligt sätter hon sig och tar på mig med tassen. Som att hon verkligen måste gå ut.

Då var klockan ca 3.30. Jag la över Oliwer i hans säng och gick ut med Zelda. Hon var inte dålig i magen eller nåt,
hon passade på att kissa några ggr, och bajsa, sen gick vi in. Hon fortsatte att vara så jobbig och jag kunde inte somna!
När darlingen kom hem vid 6.30 efter nattens jobb, så kunde jag somna. Vid 9.30 vaknade jag igen. Då var Oliwer vaken och supergrinig. Tack gud! Vad har jag gjort för att förtjäna det?
Oliwer hann hosta så han kräktes två gånger under natten med.

Så jag har haft en rolig natt.
Gissa om jag kommer somna tidigt ikväll?

Nu blir det lite kaffe på maten. Det behövs, så jag piggnar på mig!

Kramar




Postat av: A-K

Vad duktig han är och han blir bara sötare för var dag om det nu går att bli sötare! Vi satte Stella på toa förut. Hon satt i badet och började trycka och då satte vi henne på toan och hon poopade! De är så roliga de små liven.

2009-04-05 @ 19:49:47
Postat av: Pernilla

Usch! Hoppas lillen blir bättre snart. Och hoppas priset går ner på huset :)

2009-04-05 @ 19:54:58
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

ett litet tips har en grym tävling på bloggen idag vinn en design swing vase norrman c ifrån www.inneonline.se



ha en toppenvecka



kram

2009-04-05 @ 21:10:37
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vad duktig han är! kram

2009-04-05 @ 21:48:48
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mycket, har en riktigt söt liten kille du också.. duktig som kan gå på potta :) När lärde han sig att sitta själv ungefär? Nu är iof min grabb bara 3 månader men funderade på när de ungefär satt själva:)

2009-04-05 @ 22:04:13
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: jenny

javisst, tiden går jäkligt fort, känns som om jag nyss stod där med stickan i handen och såg ett + :D Var ändå ett år sen, och nu växer han så det knakar :D

2009-04-05 @ 22:24:03
URL: http://jenny016.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj duktiga Oliwer :) Hihi! Hoppas ni haft en fin kväll, kram Jenny

2009-04-05 @ 22:27:15
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Hanness

Sv: tack så jättemycket! Programmet är riktigt intressant, man får en uppfattning om hur människor fungerar.



Jättegullig son du har! Härlig blogg också, denna ska jag hålla koll på!



Hannes

2009-04-05 @ 22:30:23
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0