Påskdagen

Då var det påskdagen idag. Tiden går alldeles för fort!
Jag ska strax klä på mig och åka till jobbet. Ska bli skojs.
Ja, jag har ett jobb som jag trivs väldigt bra på!
Imorgon står det oxå jobb på schemat. Dock med "fel" grupp.

Oliwer somnade i sin säng, och låg där hela natten till 8:D
Det var tom med så att jag vaknade till och undrade om han hade dött, och gick bort och tittade i hans
säng, och där låg den lilla sötisen och sov så gott:D
Jag är så van att han vaknar vid 4 och vill ha välling, så det blir så konstigt de gånger han inte vaknar.
Han var vaken nästan hela dagen igår och höll igång, så jag förstår att han var trött i natt!

Nähe, dax att sätta fart!
Ha en bra dag!!

Stort grattis Agnieszka på födelsedagen!!=)

Postat av: Agnieszka

Tack Tack!!!

2009-04-13 @ 07:48:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0