Oliwers påskägg



En sån här LilleSkutt handdocka ska Oliwer få i sitt påskägg.
Vi provlekte den lite i affären, och han gillade den:D

Idag åkte vi hemifrån vid 14 tiden, då åkte vi in till stan, till Cervera. Gick runt där en stund
och valde sedan ut en bra bröllopspresent. Vi ska på bröllop 15 april och de har en
önskelista på Cervera. Skönt att ha det avklarat iallafall.

Vi handlade även en boll till William och en blomma till Anders och Hannah, sen åkte
vi hem till dem och hälsade på lilla nyfödda Elliot. Han fick en snuttefilt:D
Blev lite fika, efter det åkte vi hem till en jobbarkompis. Satt där och snackade en stund.

Nu är vi hemma igen, och har varit det en stund. Oliwer sover och Darlingen har åkt till jobbet.

Nu ska jag läsa lite bloggar;)

Kramar

Postat av: Tess trött tokig morsa

hej hej hoppas allt är bra..

jag skriver här för jag behöver faktiskt lite hjälp sitter här och grubblar som en toka på lille Dexter läs mitt senaste inlägg och säg din åsikt hoppas du kan hjälpa mej tänka på något som jag ev missar

kram

2009-04-08 @ 22:10:24
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Jessi

Gulligt med handdockan och vilken bra ide att lägga i påskägg till småbarn!!

2009-04-08 @ 22:13:50
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka super söta handdockor:) Önskar er en super härlig påsk med massor av mys! Kram Jenny

2009-04-09 @ 19:33:37
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0