Nej vad kasst!

Jag hade på mig mitt nya armband med bärnstenar på, fastnar med det i en köksstol och det går sönder.
Pärlorna var överallt!
Som tur är, är ju jag en klippa på att pyssla, speciellt med pärlor, så jag ska fixa det.
Jag tror att jag ska göra om det lite, ta en starkare tråd och sätta dit ett lås istället.
Så det blir nog ännu bättre då;)



Oliwer har precis ätit. (Jag med), nu sitter vi och tittar lite på Shrek 2.
Jag smiter in till sovrummet lite då och då, och rensar bland kläderna som ligger i en stor hög.

Skulle åka in till stan en stund idag, men orkar nog helt enkelt inte. Måste fixa kläderna, sen ska jag städa lite
oxå, det behövs. Som vanligt. Ikväll ska jag nog "scrappa" lite. Fick lite nya saker igår. Skojs!

Eventuellt ska vi åka ner till vattnet om en stund så Zelda får bada lite. Men just nu tänker jag njuta av min
stora kopp kaffe!

Ska ringa Birka Paradise oxå;)

Postat av: Anonym

Hihi ;) Klart ni kommer sakna mig.

Har du lust att hitta på något någon dag, är som sagt lite fullbokad men någon dag ska jag väl kunna pilla in er :) Om du har lust?

Jag kan inte få din msn, är det mailen du lämnar i kommentarerna?

Kram

2009-04-29 @ 18:41:51
Postat av: Camilla

Ska ni åka på den 15???? Jag ska mest troligt kryssa den helgen oxå och det är den båten som står på listan blir mer planering om det i morgon här..

2009-04-30 @ 00:21:10
URL: http://milllis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0