Min lilla fining

Usch jag gillar inte att se min lilla fining sjuk. Han är så orklös. Vill inte leka, krypa runt eller stå.
Han vill bara sitta i knät och gosa. Visst, det är jättemysigt, men ser hellre att han är pigg och kryper runt.
Pillar på allt.
Jag har blandat ihop lite vätskeersättning, och det verkar han gilla. Han har druckit lite iaf. Nu sover han
i sin babysitter och gosar med sin tiger.

Jag passar på att ta en kopp te och titta på "PS I Love You". Någon som har sett den?



Tycker att det borde vara slut med sjukdomar nu, Oliwer har ju haft det ena efter det andra
den senaste tiden. Min lilla prins!

Postat av: Eva [Marius mamma]

Vi ska hyra den i helgen!:)



Ja, Marius är 10 månader. Och han har gått på pottan rätt regelbundet sedan sju månaders ålder. Pottan är placerad i vardagsrummet framför tv:n tillsammans med en massa leksaker och han kan sitta rätt länge på pottan. Jag ska försöka få honom blöjfri denna sommar, om det lyckas vet jag inte, men tänkte iaf prova. Tänker ändå inte ta någon större stress, utan gör det på M:s villkor. Jag är själv född i maj och var blöjfri vid 15 månaders ålder. Dock har jag förstått att pojkar brukar vara senare... Den som lever får se...;)

2009-04-02 @ 15:48:54
URL: http://skruttisochjag.blogg.se/
Postat av: Jessi

Usch... Stackars liten. Hoppas han blir bättre snart och håller sig frisk!

2009-04-02 @ 16:16:13
URL: http://jessithequeen.blogg.se/
Postat av: Milla

Åh, den är helt underbar! Älskar den filmen..

2009-04-03 @ 22:03:13
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0