Kasslergryta

Sitter och tittar på "Äntligen hemma". Lulu Carter inreder ett rum. Jag har lite svårt för den
kvinnan. Hon är lite för mycket för min smak.
Men det brukar bli ganska bra iaf, de saker hon gör.







Oliwer klättrade runt lite under en stol på påskafton:D
Sötast!

Det går så fort! Oliwer går nästan, det enda som saknas är balans för att han ska kunna gå
själv, men när man håller i honom så springer han nästan:D

Idag var vi ute i Jönåker en sväng. Oliwer lekte lite med sin farmor och farbror Johan:)
Efter det skulle vi handla "lite saker" på citygross. Hehe det slutade med att vi fick med oss 3 kassar
med mat och 2 blommor hem.
Så kan det gå.

Har precis ätit kasslergryta, och nu är det kaffedax!

När "Antligen hemma" är slut blir det ett bad för min del!

Höres kanske senare!


Postat av: Mormor

En riktig goding!!!!

Kram

2009-04-14 @ 20:43:15
Postat av: Tess trött tokig morsa

ja gillar inte heller henne...

men inreda kan hon...



ja någon gång vänder det väl här hemma



kram

2009-04-14 @ 21:43:31
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Sötis!!



Jag har också svårt för den kvinnan...känns som att hon kan ha en ålderskris och försöker vara mycket yngre än vad hon är...det är det jag stör mig på tror jag...



Kram

2009-04-14 @ 21:57:15
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0