Imorgon!!

Imorgon släpps Melody Clubs nya album "Goodbye to romance", och som det trogna fan jag är, har jag såklart
redan beställt det och betalat det. Skivan kommer att dimpa ner i min brevlåda någon gång
mellan 11-12 imorgon!!!:D


Behöver jag säga att jag längtar??!!

Postat av: Jenny

Hej gumman, åh va snäll du är som erbjöd dig att kika efter tapeten! Har dock nu fått reda på ett det endast är en beställningsvara, att butiker aldri haft den som lagervara utan har beställt den direkt från leverantörern... men i dag har vi nog bestämt oss för en tapet som vi ska skarva med... hoppas det blir bra bara!



Hoppas ni haft en super mysig kväll :) Ska ta o väcka gubben nu som somnade brevid mig i soffan;) hihi Sov gott o dröm sött, kram Jenny

2009-04-21 @ 22:35:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0