Hemma, trötta och ska prova kläder nu.

Idag har tiden gått supersnabbt (som alla andra dagar).
Vi åkte in till stan och shoppade lite. Jag köpte nya skor och ett svart bälte.
Oliwer fick en supersnygg keps:D. Vi hämtade ut Darlingens byxor hos skräddaren,
och så klippte han sig.

Medans han klippte sig gick jag och Oliwer runt vallarna. Fotade massor. Det är så himla
skoj att fota massor när det blir så bra bilder!!!

Efter det åkte vi ut till Jönis. Darlingen tvättade bilen. Utvändigt och invändigt. Jag och Oliwer satt inne
och tittade på tv och umgicks med Farmor:)
Sen fick vi mat där. Gott! Fika fick vi oxå plats med.

Det blev en snabbvisit hem till mina föräldrar med, skulle hämta en resväska.
Oliwer lekte med mormor och morfar:D

Nu ska jag testa kläderna jag ska ha imorgon. Har två klänningar att välja mellan och har inte
bestämt vilken ännu.....! Det kommer nog sluta med att båda två får följa med till Jönköping.

Imorgon är det bröllop:D

Kram och god natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0