Happy Feet

Sitter hemma och tittar på "Happy Feet". Tycker att den är så söt:D
Min bror var här en stund, lekte lite med Oliwer och fikade lite. Nu ligger Oliwer i babysittern
och tar sig en flaska välling, han är supertrött och kommer nog somna när vällingen är slut.

Idag var vi inne i stan vid 10 och fikade med några "Familjeliv mammor". Mycket trevligt:D
Får vi göra flera gånger. Oliwer var jättesnäll hela tiden. Satt fint i sin stol och tittade på alla. Efter
ca 1,5 timmar började han tröttna, men det är förstår jag.
Gick in på bolaget efteråt och införskaffade två flaskor vin, för framtida bruk:D
Tog en sväng in på Åhléns med och köpte några strumpor till Oliwer. Gröna med ödlor på.
Jättefina! En bil fick han med. En polisbil. I namnsdagspresent:D

Vi åkte ut en sväng till Gumsbacken och gick in på Lekia, där köpte jag en blå hopphäst till Oliwer.
Den var på rea, så 179:- gav jag. Lagom. Ska man beställa dem på nätet ligger dem på ca 249:- + frakt.
Så jag är nöjd med mitt fynd! Oliwer har provlekt med den lite:D

Zelda var med och satt i bilen idag när vi var i stan, så efter Gumsbacken åkte vi till hamnen i Nyköping och
gick en sväng så Zelda fick röra lite på sig. Himla fint väder idag!!

Nu ska jag passa på att vika lite tvätt, hänga den tvätten som precis är klar och köra en ny maskin.
Snart kanske man ser botten på tvättkorgen??;)

Undrar om Karin fått bebis idag?? Hoppas!!

Kramar till er!
Oliwer hälsar och tackar alla er som har grattat honom på namnsdagen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0