Familjen annorlunda

Sitter hemma hos mina föräldrar. Tittar på "Familjen annorlunda".
Den familjen från Södertälje med 8 barn åkte från Skavsta till Malta, det som var lite roligt med
det är att de har klippt in ett SAS flygplan som lyfter. SAS finns inte ens på Skavsta. Haha! Dåligt!

Oliwer har precis ätit lite och sitter och myser hos Mormor. Vi va in till Citygross en sväng oxå,
jag handlade bara saker till min son. Otippat va?

Nej, nu ska jag återgå till mitt te. Sen kanske vi ska börja åka hemåt. Oliwer börjar bli lite trött.

Tack för alla söta kommentarer idag! Ni är så söta!

Postat av: Jenny

Hoppas lilleman inte spyr i natt, är han pigg för övrigt?



Kan absolut rekommendera viktväktarna:) Visst är det lite pyssel tills man kommer in i det men det är det ju med alla dieter:)



Hoppas ni har en fin kväll. kram Jenny

2009-04-06 @ 22:10:33
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: johanna

måste bara säga: GUD SÅ SÖT! KAN MAN BLI SÖTARE??? :) haha. det där har jag hört med, att när barnet kommer vill alla komma och se, kolla hur man är som mamma.. och sen när det är gjort så hör de inte av sig längre.. skittråkigt! och ännu mer tråkigt är så VET jag att detta kommer hända mig med när vi skaffar barn.. men med eller utan barn, så är det lika tråkigt.. men men, man har väl hellre få riktiga vänner, än flera oäkta? :) KRAM

2009-04-07 @ 00:13:23
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej! välkomna tillbaka till min blogg för att se hur jag gjorde sen för att komma på vilka som för mig var mina riktiga vänner, och hur jag känner nu när jag har lugnat ner mig.. haha!

Kram

2009-04-07 @ 09:09:32
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Theresia L. Marissa

Kikar in här lite :-)

Reagerade på att Oliwers peronnr är så likt min lilla Jons! 07.08.07.

Hoppas allt är väl med er.

2009-04-07 @ 10:25:27
URL: http://theresia-marissa.se
Postat av: Tove

Ja lite roligt är det att SAS swichar förbi!! Dålig koll! Annars är ju familjerna i programmet helsköna allafall dom med 8 och 10 barn!

Kram och ha en skön påsk!!

2009-04-07 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0