En ny fin dag

En superfin dag!
Så skönt att vakna och titta ut och se det här underbara vädret!


Idag skulle jag vilja titta efter en byrå till Oliwer. Han behöver en större;)
Han har en liten nu, och jag tänkte kolla på några olika loppisar. Det
gör inget om den är gammal, det blir bara roligt, då kan jag slipa och dona
och måla den, sätta på nya knappar:)

Frågade bror om han ville följa med, men hinner inte idag, så jag får vänta tills
imorgon när Darlingen är ledig på dagen.

Ingen av er som har en byrå till övers som ni vill bli av med?;)
 

Det bästa av allt med den här dagen är att
Oliwer kräktes inte en enda gång i natt!!
Är det på väg att vända?!?!

Hoppas verkligen det!
Nu ska jag kika lite på Mamma Mia och ta en kopp kaffe.

Hoppas alla får en bra dag!
Har ni några speciella planer för dagen?

Postat av: Elin

Det är jätte roligt att hitta en gammal möbel som man själv får fixa iordning :)



Hoppas att du hittar en fin stor byrå till Oliwer :)



Kram

2009-04-07 @ 12:12:34
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag ska sitta inne idag också är det tänkt. Det här verkar aldrig bli bättre... :(

2009-04-07 @ 12:20:16
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Hej!!!



Vi har en vit byrå som är 122 hög och den har 8 lådor...Kan det vara nåt??? Handtagn behövs bytas ut om man vill ha den riktigt fräsch...

2009-04-07 @ 20:21:29
Postat av: Anna

KOm på att du får ringa mig eller Johan om du vill ha den... mitt nr 0735-268626

2009-04-07 @ 20:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0