En mycket trevlig dag!

Nu har vi kommit "hem" til hotellet efter en lång, men jätte trevlig dag!

Vi har tagit närmare 450 kort, så i morgondagens första inlägg kommer lite bilder
från dagen. Orkar inte lägga över dem nu.

Oliwer ligger i sin spjälsäng med rosa (!) lakan och dricker lite välling.
Jag kommer förmodligen knappt hinna lägga mig ner innan jag somnar!

Imorgon bär det av till Vetlanda. Men innan det ser jag fram emot frukostbuffén:D
Jag gillar det här med fritt trådlöst internet på hotellet.

Jocke och Angelica sa JA till varandra båda två, och på rätt plats och rätt tillfälle. Så numera
är de Herr och Fru. De var så underbart fina!
Jättegod mat. Till förrätt var det en räkcoctail, till varmrätt pepparbakad fläskfilé med potatisgratäng
och kantarellsås, och till efterrätt chokladkaka med kaffe.


Nu ska jag tvätta bort sminket, sen sova!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

Postat av: Amanda

Vad härligt! Bröllop är allt något speciellt! ^^

2009-04-26 @ 07:30:13
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Låter som att ni haft en toppendag!

Hoppas att Oliwer sover gott i sängen med rosa lakan :)



Kram

2009-04-26 @ 08:25:54
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0