Dagen

Jag och Oliwer tog en promenad ner till Öppna Förskolan idag. Carro och Sammy gick med oss.
Det var jättemysigt idag. Barnen (Vi) sjöng, lekte och kröp runt, och lekte igen!



När vi hade promenerat hem igen så åkte vi ner till Bilakuten där Darlingen bytte däck
på Audin. Skönt, nu är det sommardäck på båda bilarna! Ser så mycket bättre ut med
de snygga fälgarna!

Vi köpte faktiskt en ny vagn idag igen. Ja ännu en ny. En superbillig svart paraplysulky för 349kr.
Eftersom att vi alltid har vagnen i bilen, så blir det så jobbigt att gå dit och hämta den när
Zelda ska ut och kissa lite snabbt, så vi brukar passa på när Oliwer sover.

När någon av oss är hemma själv med båda "barnen" allstå.
Men nu tänkte vi (Min mamma) att vi kan köpa en billig liten vagn och ha i cykelförrådet (där jag
aldrig i mitt liv skulle ställa något av värde!!!) Så kan man klä på Oliwer och lätt ta med honom
ut när Zelda behöver gå ut. Smart. :D


Vi testade den när vi var inne på M-huset, Oliwer var väl inte supernöjd, men det hade nog inte med
vagnen att göra, utan att han var trött!
Vi köpte iaf en supersnygg slips till Darlingen som han ska ha på bröllopet på lördag:D
Grön såklart;)

Jag ska nog ta och sova strax. Ska bara dricka upp mitt te och äta några mariekex;)

God natt!

Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Vi har också en liten sulky som är den vagn som får följa med när vi far på "shoppingresa" eller bara ska gå ut och gå utan att Edvin ska sova. Dom är verkligen kanon :)



Kram

2009-04-22 @ 08:28:11
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0