Då va det kväller igen.

Ja, kväll igen, och Darlingen är iväg för att jobba natt. Usch så tråkigt, men så är det.
Han bytte 3 förmiddagar mot 3 nätter.


Oliwer fick lite alvedon och däckade. Lillgrisen. Tycker så synd om honom när han mår så här!



Tur att han har Tigern och Elefanten när han sover. Lillgosisen:D



Finns flera som sover nu:D
Jag ska nog oxå gå och lägga mig snart. Om Oliwer vaknar och är pigg om några timmar
kan det vara bra om jag har sovit en liten stund iaf.

Satte ju upp de nya gardinerna som jag köpte idag, resultatet blev ungefär såhär;)



Sen tänkte jag visa den nya stereon vi köpte till köket, den ser ut ungefär såhär:

 

Man kan hänga upp den på väggen med om man känner för det. Jag är nöjd med den
hittillis i allafall.

 

 

Oliwer lärde sig att stå på knä ute på en barstol på balkongen idag.
Där stod han supernöjd och kikade på alla bilar som åkte förbi utanför:D



Nu är det snart dags för sängen:D

Stora kramar!

Postat av: Tess trött tokig morsa

hoppas ni får en toppen helg:)

har ni några roliga planer??

2009-04-03 @ 23:27:11
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Wojtan

Har du också en sjukling hemma!

Min Leonie har vattenkoppor men är pigg och glad allafall. Det har varit mycket sjukdommar nu och jag börjar bli lite less på att vara hemma och inte få jobba.



Wojtan

2009-04-04 @ 00:09:12
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0