Södertälje

Igår va vi i Södertälje och hälsade på Karin. Hon fyller tant (25) imorgon, så vi va där o fikade lite och gav henne en fin korg med massa gott i=) Tack för att vi fick komma!

Zelda fick va hos mina föräldrar, superbra! Tackar!
Efter S-tälje åkte vi upp till IKEA i Sthlm. Usch jag tycker inte om det IKEA, man hittar ingenting och man går bara runt runt runt. Nää, tacka vet ja Linköping, men nu hamnade vi i Sthlm. Det jag skulle köpa fanns inte/ va slut, men som tur va så fanns det lite annat. Köpte bla några skålar och en hylla. Hade tänkt att ställa den i badrummet, men den får nog inte plats där.... Så den får nog stå ute i hallen ist.

Idag e det operation städning hemma. Disken e klar, ska slänga i en tvätt, byta gardiner, plocka undan och dammsuga. Skönt att passa på när Darlingen e hemma. Sen blir det grillat hos Mor o Far och sen blir det DIA PSALMA=)

Woho!! Jaa, det e sant, vi har barnvakt=) (Tänkte lämna Zelda där oxå), för ikväll spelar Dia Psalma på Lotsen.
Ska bli så himla skojsigt!

En annan skojsigt sak e att nu har vi bokat KRYSSNING=) Yeeey!!
13 december ska vi åka med Cinderella. Vi har lurat med oss Pernilla o Mats oxå=)
Gissa vilka som spelar på den åkturen?? MELODY CLUUUUUB!!!!! Mina bästa!!
Faan vilken bra dag de e idag!

Passade precis på att klippa Oliwers naglar, helt sjukt va fort de små naglarna växer. Man får passa på när prinsen sover!

Nu ska Darlingen få datorn.

Ciao


Postat av: Jessica Anshagen

Kolla in vilket jättebra erbjudanden som finns på min sida just nu!

Superfina örhängen för bara 97 kr!!!



Ha en trevlig helg :)

2008-09-27 @ 20:42:34
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Kitty

Hoppas ni får en rolig kväll!

2008-09-27 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0