Nya skor

Idag har det hänt några saker iaf. Jag o Oliwer åkte till läkaren vid 10 tiden, och även denna gång fick han Mycket väl godkänt=) Min lilla prins, han väger 5110gram och va 59(!!!!) lång! Om det stämmer så har han växt 3cm på en vecka. En stor och fin kille blev kommentaren=)

Efter läkarbesöket åkte ja o Oliwer ner på stan en sväng, köpte de asfina skorna som jag har spanat in, nej jag vet att han inte behöver några skor ännu, men det e fint=)



E de inte helt underbara?? Mina färger!! Brun, svart o guld=)

Nu ska lillprinsen äta och sen ska vi hem till Jenny o Jonas o äta kräftor=)
Men det blir tidigt ikväll. Zelda har ingen vakt, jag e lite hängig o Darling ska upp o jobba tidigt imorgon.






Världens finaste säger trevlig kväll=)

Postat av: Anonym

Skorna från vincent är kanon bra. Jag hade såna till min Linus i flera månader o dom höll fötterna varma o goa :)

2008-09-08 @ 05:41:13
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0