Maskerad

Idag e det maskerad. Tant Anna fyller 30 och det ska firas med maskerad! Ska bli superskoj!!

Jag har precis slirat om till maskeradkläderna, ska väl iofs ta av mig dem igen, skulle bara titta så att allt sitter som det ska, och det gör det=) *Mycket nöjd!* Passar bra med stora boobies, haha! (Oliwer får inte äta så mycket idag;))
Tänker inte avslöja ännu vad jag ska va, bilder kommer imorgon.
Roffa o jag o Oliwer kommer va en superfin trio, haha!

Oliwer kommer iaf va sötast på hela stället. Han ska va Nalle Puh=)

Idag har jag roat mig med att färga om underhåret. Jag blekte ju allt hår i förrgår, så nu e det klart, vet dock inte om jag ska slänga in några slingor oxå eller strunta i det. Jag får tänka en stund till.

Ska slänga på mig lite smink sen oxå. Fan det kommer bli skojsigt ikväll. Synd bara att det e i Katrineholm=P. haha.
Darlingen kör iaf, så vi vaknar upp i våran säng imorgon. Mycket bättre än att vakna någon annanstans.

Nähe, om man ska göra nåt nyttigt, typ lite lunch kanske??
Ha en superbra dag!

Pusspuss

Postat av: Mamma

Ha en jättebra kväll!!

Kram

2008-09-20 @ 15:48:43
Postat av: Lilla jag

Utmanad!

2008-09-20 @ 18:00:17
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0