Lerduvor



Igår va vi ute hos en jobbarkompis utanför Runtuna och sköt hagelgevär. Målet va lerduvor. Det va ganska skojsigt faktiskt! Jag sköt bara 4 skott, men ändå. På bilden får jag lite instruktioner. Det kommer att bli fler ggr.

Efter vi varit där va vi hemma hos Conny o Jessica. Jättetrevligt! Vi tog med oss älgkarré och grillade hos dem. Blev supergott!

Idag har jag o Oliwer varit på stan o träffat Karin. Mycket trevligt, blev pizza på kebabhouse och sen blev det en sväng på stan. Köpte nya vinterstövlar. Svarta. Ganska snygga faktiskt!

Sen vi kom hem har jag o Oliwer o Zelda legat på soffan och tittat på OTH. Jag e på avsnitt 11 nu och jag har sett alla dem innan, jag som trodde att jag bara hade sett 5-6st. Ack så fel ja hade!
Blir lite gottis nu och sen somna ganska tidigt hoppas jag.
Darlingen har spelat fotbollsmatch idag, de förlorade matchen, men Darlingen gjorde mål igen=) 5e matchen i rad=) Woho!!!



Lägger till en bild på min lilla älskling med sina fina hörselkåpor. Bilden e från igår när vi va o sköt.

Postat av: Ankan

ooh skjuta, pang pang :)



Oliwer sötnöt som vanigt :D

2008-09-15 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0