Kväller

Dagarna går så sjukt snabbt, vi blir bara äldre o äldre. Usch så himla trist det lät, men vi kanske blir visare o visare oxå med tiden?? Hoppas de iaf!

Idag skulle vi tvättat, men struntade i det och låg på soffan o slötittade på tv ist. Sov en liten stund oxå...=)
Vid 16 tiden va vi inne i stan och fikade med Sanna o Jimmie och deras lilla dotter Freja. Så söt=) Hon e 5 veckor yngre än Oliwer.

Vid 17.30 begav vi oss mot bion Röda Kvarn, Darlingen lämnade av mig så mötte jag upp min mamma.
Andra och sista Arn filmen va det vi skulle se. Jag tyckte att den va jättebra, fast lite otippat slut eftersom att jag inte har läst böckerna!!! Men cola och popcorn blev det. Det e halva nöjet med att gå på bio. =)

Imorgon tänkte jag att vi ska gå till banken och öppna ett konto till lill-prinsen. Han kommer ha massa massa pengar när han fyller 18=) Kanonbra till körkort o grejer. Carro sa att man får en spargris oxå när man öppnar ett konto, hehe får se om vi får någon.

Sova kanske? Va precis ute med Zelda ca 30min. Skönt ute!!
Har lust att göra någon förrändring hemma oxå. Får tänka ut något bra. Kanske måla om något?? Men vad isf?

God natt!



Prinsen sover med sin kanin=)
 

Postat av: Frida

Men så söt han är eran lille prins!!



Appropå vikt.. ;)

Har gått upp 19kilo !!!



Ruskigt mkt.. haha.. men men.. man ska väl ha en anledning till att putta barnvagnen va?



ha en bra dag.kram/F

2008-09-04 @ 07:45:54
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0