Det man inte har....

I huvudet får man ha i benen..... Jotack!

Jag började med att packa ner Oliwer i sin stol, sätta honom i bilen och styra mot Coop.
Gick runt o kollade lite o så, blir bara mer o mer irriterad över ombyggnationen, så jag går o betalar o åker mot Kvantum ist, ska köpa ost och kött
.

Så blev det. Köpte ost och lite annat pålägg och kött.
När jag kom hem igen till Darling o Zelda märkte jag att jag hade ju glömt creme fraise och champinjoner. Smaaart....!
Som tur va så hade vi inte tagit av Oliwer hans ytterkläder, så vi flyttade honom från bilstolen till bärselen och gick ner mot Ica Nära. Haha! Så kan det gå.
Vi köpte matlagningsgrädde och creme fraise o lite annat. Så gick vi hemåt igen.

Slängde ihop en pasta-blandning. Stekte köttet (skinkstek), med purjolök, gul lök och svampen. Sen massa grädde på det och sen blandade vi ihop allt med makaroner. Blev supergott!

Så nu e vi mätte och belåtna. Sitter och tittar på Outsiders. Hmm, bara nakenfolk..... Jaja, tycker de om de så, vassego.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0