Bowling

Idag har jag o Oliwer varit och tittat på bowling, eller Oliwer sov sig igenom hela matchen. Haha! (Hur man nu kan göra det i det (o)ljudet!!!=)) De spelade 10 lika, så ett poäng blev det iaf. Mycket bra!

Det va faktiskt kul att återse alla gamla lagkompisar. Blir lite sugen på att börja lira igen, men jag vet inte. Väntar ett tag till, kan ju iaf gå ner till matcherna nu några veckor framöver och kika lite=)

Sitter hemma hos mamma o pappa nu, ska äta lite älgstek och potatisgratäng snart. Ska bli gottgott! Blir lite kassler oxå.

Skulle åkt in till stora torget på demonstrationen mot nedläggning av bla förlossningen i Nyköping, men det tokregnade så jag bangade faktiskt! Orka ta med hund och barn när det spöregnar?? Nää, inte jag och absolut inte idag!

Jaaa, Robin, jag lånar din dator....igen....=) Tycker bättre om den här datorn än den stora klumpiga stationära.

Jag borde ta o rensa ut massa bland mina kläder oxå, ska nog ta o vara riktigt hård mot mig själv och slänga massa, eller ge bort. Sånt som man kommer i, bara man går ner några kg... Hehe, det kommer aldrig hända och OM det skulle hända så kan man väl unna sig lite nytt då isf?? Det e ju faktiskt värt, att veta att man får köpa sig en ny topp eller linne om man går ner 5kg eller nåt, en liten morot. Men just nu så e det alldeles för mycket godis intag för min del!

Nu ska jag gå o ta hand om min lilla son som håller på att vakna.

Igår skrattade han, så att det lät=) Så där gulligt som bara bebisar kan låta ni vet.

***LYCKLIG***
 


Postat av: Nina

Gud va söt han är er lille prins=D Han har ni jobbat ihop bra;-) Jo jag tänkte höra om du har mamma kläder kvar och vien strl det är i sådna fall? Jag ska nämligen om allt går som det ska bli mamma igen i April -09. Tänkte att om allt går som det ska så e jag intresserad av att köpa beg mammakläder. Men som sagt beror ju på vad det är för strl och om du har dom kvar? Du kan väl maila mig antingen till min Hotmail [email protected] eller till lunar mailen:D Kram

2008-09-06 @ 21:26:26
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0