Bästa vän?

Exakt vad gör en bästa vän?
Jag har haft några sånna under min uppväxt som jag har gjort allt med! Och då menar jag allt!
Som jag o Elena som va bästisar i jag vet inte hur många år!
Jag vet att man växer ifrån varann och så.
Jag har några personer som jag skulle kalla "Mina bästa vänner", de skulle jag göra nästan vad som helst för. För att inte tala om min familj, utan att tveka skulle jag ta mitt liv för någon av dem. Ni e guld värda!

Problemet e att jag tror inte att det e besvarat. Några av de som ja tycker bäst om i min omgivning skulle nog inte ens tänka tanken om jag låg risigt till, och de e de som e så himla tråkigt.
Vilka kan man lita på tex?
Vilka kan man inte lita på?

Jag har nog en ganska bra uppfattning.

Roffa e iaf min absolut bästa vän!
Älskar honom (och Oliwer såklart!!) mer än något annat i hela världen!

Nääe, nu e det god natt. Min älskade son ligger och "Pratar" och min älskade sambo sover.

Höres



Skulle kunna strypa grannen ovanpå!
Ska man spela hög musik på kvälls/nattkvisten kan man väl iaf ta mer än en låt????!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0