Anna Lindh

Jag tänkte på en sak. 5 år sen Anna Lindh dog. Så sjukt fort tiden har gått.
Jag va i Grekland när jag fick dödsbudet via sms. 

Fan va de rinner ur min näsa!! Jag hatar att va förkyld, att knarka nässpray och att använda 7km snytpapper varje dag, springa runt med en lysröd rudolf näsa!
Jobbigt! Det måste va dagens i-lands problem. Iaf för mig. Om ca 7 timmar slutar darlingen och sen e han ledig i 5 dagar=) Yeeeey!! Så skönt o ha honom hemma. Min älskling! Eller iaf min stora älskling=)
Min lilla älskling ligger här bredvid mig på soffan o "pratar" han gurglar, eller vad säger man?? Sött e det iaf.

Skulle gått på toa för flera timmar sen, får se om ja klarar mig ända till toan, eller om ja får ta en avstickare till köket och slänga mig vigt upp på diskhon för att kissa=) hehe, vi får hoppas på att jag klarar mig hela vägen.

Nä, ska gå o göra mig natt-klar, sen hoppas att Oliwer somnar om en stund. Finns nog något kul att titta på på datorn iaf. "Sjukhuset" eller nåt.

God natt!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0